MÈTODE NÍCOLO D'INICIACIÓ AL VIOLÍ

MÈTODE NÍCOLO D'INICIACIÓ AL VIOLÍ

METODE D'INICIACIO AL VIOLI

CORTÉS AVILÉS, PABLO

25,00 €
IVA incluido
Consulta disponibilidad
Editorial:
BOILEAU 84-8020
Año de edición:
1995
Materia
Música
ISBN:
978-84-8020-753-9
Páginas:
112
Encuadernación:
Rústica
25,00 €
IVA incluido
Consulta disponibilidad

Mètode ideal per ser utilitzat durant la 1a etapa del nivell elemental de la LOGSE. Introdueix de forma amena i pràctica la tècnica de l'arc i de la mà esquerra, alhora que afavoreix l'educació del gust musical, imprescindible per adquirir una bona base. S'hi adjunta un CD d'acompanyaments pianístics amb violí i sense. Aquests acompanyaments també es troben escrits a l'annex.
Aquest mètode presenta cançons del repertori infantil català. Igual que la versió castellana, adjunta un CD d'acompanyaments pianístics, amb violí i sense, que també es troben escrits a l'annex.

Totes dues versions adjunten una taula d'exercicis físics, molt eficaç per evitar lesions derivades de les males postures en l'estudi de l'instrument.