DE LA MAR AL CEL

DE LA MAR AL CEL

MARC TINTORE I CODINA (1966-1986)

MARC TINTORÉ I CODINA (1966-1986)

15,00 €
IVA incluido
Consulta disponibilidad
Editorial:
CLARET EDITORIAL
Año de edición:
2012
Materia
Biografías e historias reales
ISBN:
978-84-9846-604-1
Páginas:
216
Encuadernación:
Rústica
15,00 €
IVA incluido
Consulta disponibilidad

De la mar al cel és una petita biografia d?en Marc Tintoré i Codina, estudiant de medicina, que va morir al mar, el dia 8 de novembre de 1986 a 20 anys d'edat. És el testimoni d'un acte heroic i generós d'en Marc, que va cedir la seva armilla salvavides a un company. Aquest va poder salvar-se, però ell malauradament desaparegué en la mar.

Aquest llibre aplega poesies i escrits d'en Marc, seguits d'escrits i poesies que moltes persones li han dedicat a ell. El text està il·lustrat amb una sèrie de fotografies que ajuden a entendre millor les petjades d'en Marc i s'ha
acompanyat d'un enregistrament en format CD, que reprodueix trets de la seva biografia i que conserva el contingut sonor d'alguns testimonis en directe.