A poc a poc, creixent com una planta, em vaig fent GRAN... S'han acabat els bolquers i els biberons! Menjo de tot i aprenc un munt de coses. Però encara que sigui gran, el que més m'agrada és... una abraçada del papa i de la mama! Com m'agrada, créixer!