Agnès Vidal i Vicedo, nascuda el 1979 a Alcoi i resident a Montcada, és llicenciada en Filosofia per la Universitat de València. Amb El cementeri dels anglesos. L'herència britànica a Dénia, va resultar finalista de la VIII Beca d'Investigació de l'Ajuntament de Dénia, convocada per la Regidoria de Cultura i coordinada des de l'Arxiu Municipal de Dénia.
La producció de pansa desenvolupada al Marquesat de Dénia al llarg del segle dinou va portar nombrosos comerciants britànics a les nostres terres. Durant dècades convisqueren sense dissensions anglesos i deniers, no obstant les autoritats catòliques van denegar sepultura religiosa als ciutadans protestants. La preocupació de la comunitat anglesa per disposar dun cementeri, on poder ser soterrats dignament si els sobrevenia la mort, augmentava davant els successos que es presentaven en altres poblacions espanyoles, on eren habituals els fervorosos creients soterrats a la platja, llençats a la mar per a pastura de sardines, o inhumats als jardins de les fàbriques de gas.
Amb la voluntat de recuperar aspectes que incloure en la història documentada, El cementeri dels anglesos (18562006). L'herència britànica a Dénia és una biografia de la colònia britànica i dels súbdits que foren soterrats al Cementeri dels Anglesos.